Spør oss om hva som helst
Innholdsfortegnelse
Generelle spørsmål
Hva slags kjøretøy tilbyr dere?
Vi tilbyr et vidt spekter av bruktbiler, bobiler og campingvogner i de fleste prisklasser.
Hvor kjøper dere bruktbilene, bobilene og campingvognene dere har til salgs?
Alle våre kjøretøy er nøye valgt ut for videresalg, gjennom våre klarerte innkjøpskanaler.
Kan jeg se og prøve kjøretøyet, før kjøp av bruktbil, bobil eller campingvogn fra dere?
Ja, du kan besøke en av våre bruktbilavdelinger, Kleppe eller Porsgrunn, for å se og prøve ønsket kjøretøy.
Dersom jeg kommer utenbys fra, tilbyr dere hentetjenester på flyplass, tog- eller busstasjon?
Ja, vi henter våre kunder på nærmeste flyplass, tog- eller busstasjon etter behov, uten ekstra kostnad.
Spørsmål til kjøpsprosess
Hvordan kan jeg utføre bruktbilkjøp på nett?
Vi tilbyr ren netthandel for din neste bruktbil, bobil eller campingvogn om ønskelig. Kontakt oss gjerne via vårt kontaktskjema, på telefon, eller via epost, så hjelper vi deg gjennom hele kjøpsprosessen. Vi har partnere, som kan levere kjøretøy over hele Norge, mot et avtalt tillegg.
Hvordan fungerer kjøpsprosessen for kjøp av bruktbil?
Straks du har funnet ditt ønskede kjøretøy, enten på vår nettside, eller ved en av våre lokasjoner, tilbyr vi all nødvendig bistand, hva angår kjøpsprosessen, helt til ferdig registrert bruktbil i deres navn.
Tilbyr dere finansiering av bruktbil, bobil og campingvogn?
Ja, i samarbeid med AS Financiering, Santander og Nordea, tilbyr vi forskjellige finansieringsløsninger etter deres behov.
Hva slags garantier tilbyr dere på brukte biler, bobiler og campingvogner?
Vi tilbyr et bredt utvalg garantier for kjøretøy, inntil 3 år/200 000 km, via våre utvalgte samarbeidspartnere. Les mer på «Kjøp siden»
Spørsmål vedrørende salg av din bruktbil
Hvordan kan jeg selge min bruktbil til Dinbruktbil.no?
Vi kjøper gjerne din bruktbil, ta kontakt via vår kontaktside for et uforpliktende tilbud. Les mer om dette på «Salg» eller «Kommisjonssalg» siden.
Hva må jeg ha klart for å selge min brukte bil, bobil eller campingvogn til Dinbruktbil.no?
Ved salg av kjøretøy til oss har vi behov for registreringsnummer, kilometerstand, motorisering, type girkasse, samt annet viktig utstyr. I tillegg behøver vi tilgjengelig relevant historikk, spesielt viktig er servicehistorikk og eventuelle større reparasjoner. Du mottar deretter et uforpliktende tilbud på kjøretøyet før takst (feil avdekt ved takst kommer til fratrekk). Om tilbudet er interessant, for deg organiserer vi en tredjeparts evaluering av kjøretøyet.
Tilbyr dere innbytte på deres bruktbiler, bobiler og campingvogner?
Ja, vi tar inn de fleste type kjøretøy, enten direkte til oss eller via våre samarbeidspartnere. Ta kontakt for uforpliktende tilbud.
Selges deres brukte kjøretøy med NAF-test eller tilstandsrapport?
Ja, alle våre kjøretøy gjennomgår en omfattende tredjeparts tilstandsrapport. Dette kan være fra Viking, NAF eller, en av våre lokale samarbeidspartnere.
Spesifikke tilleggstjenester
Hva innebærer tilstandsrapport for deres brukte biler?
Våre tilstandsrapporter er en objektiv og omfattende tredjepartsvurdering av, kjøretøyets tilstand i henhold til alder og kilometerstand. Våre kjøretøy leveres i topp stand i henhold til alder og km. Våre samarbeidspartnere vurderer hva som må utbedres basert på vedlagt tilstandsrapport. Kjøretøyene utbedres etter verkstedets anbefaling.
Kjøper dere også bobiler og campingvogner?
Ja, vi kjøper brukte bobiler og campingvogner. Ta kontakt for å igangsette prosessen.
Lokasjonsspesifikke spørsmål
Er samtlige kjøretøy tilgjengelig ved deres lokasjoner?
Vi har et bredt utvalg av individuelle kjøretøy ved alle våre lokasjoner. Vi tilbyr fri levering mellom avdelingene. Ta gjerne kontakt for en samtale vedrørende salgsprosessen.
Hvor holder dere til?
Besøk avdeling Porsgrunn i Fjordgata 10, 3936; eller avdeling Kleppe i Gamlevegen 1, 4351.
Support etter kjøp
Hvilke tjenester tilbyr dere etter levering?
Vi tilbyr omfattende kundestøtte. Dette gjelder blant annet, men ikke begrenset til, garantihenvendelser og teknisk support.
Hvordan gå frem ved garantireparasjoner?
Dersom ditt kjøretøy er dekt av en tredjepartsgaranti via vår samarbeidspartner, kan du som kunde bringe kjøretøyet til ditt foretrukne verksted for diagnose. Verkstedet sender deretter krav direkte til garantileverandør i henhold til skriv dere har mottatt fra oss ved levering. Ved behov for assistanse kan dere gjerne kontakte oss med detaljer om din bruktbil og bruktbilgaranti. Vi hjelper dere gjennom prosessen etter deres behov.
Andre tjenester
Tilbyr dere hjelp med registrering av kjøretøy?
Ja, vi hjelper til med hele kjøpsprosessen for din nye bruktbil, bobil eller campingvogn.
Tilbyr dere bilforsikring?
Ja, vi tilbyr nødvendige forsikringstjenester via våre samarbeidspartnere, If eller Gjensidige, og kan bistå med rådgivning for korrekt valg av forsikring til ditt nye kjøretøy.
Bobiler og Campingvogner
Hva slags bobiler har dere tilgjengelig?
Vi tilbyr et bredt utvalg av brukte bobiler til alle behov og i alle prisklasser.
Er deres bobiler og campingvogner klar til bruk?
Alle våre bobiler og campingvogner leveres som ferdig produkt med tilstandsrapporter, service og fukttest, såfremt det ikke er spesifisert annerledes i annonsen.
Diverse
Hvordan kan jeg få mer informasjon om et spesifikt kjøretøy?
For detaljer angående en spesifikk bil, bobil eller campingvogn, ta kontakt med oss via vår kontaktside, per telefon eller via epost. Vi kommer tilbake til deg ved første anledning.
Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt ovenfor?
Ta kontakt, en av våre hjelpsomme medarbeiderer følger opp dine behov